[Oprindeligt publiceret af Hærstaben]

Tekst og fotos: kaptajn Niels Brandt, presseofficer

Den nye transportportal gør sagsbehandlingen meget nemmere, når du skal bestille transport af passagerer eller gods til enten indland eller udland. Det slutter en æra med Excel regneark og usikkerhed.

Transportportalen har været under opbygning igennem det seneste år ved DANILOG, hvor dedikerede medarbejdere har arbejdet intenst på at kunne lancere det nye arbejdsværktøj. Der er mange, der får glæde af transportportalen. Det gælder både enkeltpersoner, der skal på FN mission, den nye unge kommandobefalingsmand, den rutinerede medarbejder, der skal på kontrolbesøg i ISAF og den civile fra ministeriet, der skal på tjenesterejse til Aalborg.

 

Trygheden for brugerne har været i fokus under opbygningen af portalen. Designet er enkelt og let forståeligt og leder dig gennem processerne på en god måde. Version 1.0 er nu på gaden. Portalen fungerer nu som en komplet pakke til bestilling af alle typer transport.

Portalen bliver til stadighed forbedret. Derfor er det vigtigt, at du giver tilbagemelding, hvis du mener, der er noget, der kan gøres bedre til version 2.0.

Kilde: forsvaret.dk/danilog


Link til portalen